martes, 24 de enero de 2012

Avaluació Miniactivitat 2.1

1. Grau de correcció de l'enviament. ¿Has respecteat la data, nom, format (.doc), pes…?
Si. El format en el que ho he fet és el que marca el consultor.

2. ¿Amb el teu document has aconseguit claredat expositiva, bona estructura del document lliurat, bona presentació i correcció, estil engrescador, l'índex automàtic…?
Correcte. He introduit l'índex automàtic i he estat clara i concisa en la meva exposició. He fet servir un estil base però introduint també estils diferents (quadre, colors…)

3. Sobre el cas que has compartit. Analitza la seva coherència, adequació, estructura (variables i entrevista), importància de la situació, orientació de l'experiència explicada cap a l'aprenentatge significatiu, integració de les TIC…
L'experiència compartida és coherent amb la temàtica del treball. En el cas s'utilitzen les TIC i hi ha un aprenentatge significatiu dels alumnes. En l'entrevista queda ben exposat el cas.

4. Valora fins a quin punt queda reflectit al teu informe una bona reflexió sobre els models d'experiències i l'aprenentatge significatiu (assimilació i utilització dels conceptes del mòdul 3). ¿Has utilitzat els següents conceptes: referència al problema (potenciar l'aprenentatge significatiu amb ajuda de les TIC), estructura de la història, estructura de la tasca o tasques, raonament basat en casos (RBC), bases o biblioteques de casos, situació i circumstàncies (importància del CONTEXT), diversitat d'enfocament del problema, detecció de vincles i semblances entre casos diferents de KITE i companys i aspectes significatius en relació al context personal i experiència pròpies, importància de la possibilitat de buscar i seleccionar casos que ens són familiars (vinculables als coneixements-experiència previs), constrast entre models diferents, importància de l'entrevista?
Bé.Durant el desenvolupament del treball he fet referència a conceptes teòrics. S'ha analitzat l'aprenentatge experiència pròpia i per tant l'entrevista ha estat fonamental ja que he plasmat allò necessari per donar a conèixer el cas i he repasat conceptes.

5. Com valores la reflexió sobre el propi aprenentatge? Ha estat : aprenentatge significatiu? Com ho has raonat o argumentat al teu informe?
Bé.Durant el desenvolupament del treball he fet referència a conceptes teòrics. S'ha analitzat l'aprenentatge significatiu i el paper rellevant de les TIC. He comparat amb el cas KITE i amb un altre aportat al debat. Partia d'una experiència pròpia i per tant l'entrevista ha estat fonamental ja que he plasmat allò necessari per donar a conèixer el cas i he repasat conceptes.

6. Com valores la reflexió sobre el propi aprenentatge? Ha estat : aprenentatge significatiu? Com ho has raonat o argumentat al teu informe?
Respecte al meu aprenentatge ha estat significatius. He treballat conceptes i he fet meus casos de companys que aplicaré.

7. ¿Has analitzat adequadament el paper de la tecnologia: a) motor de cerca de la base de dades que permet seleccionar els casos en funció de determinades característiques de context, intencionalitat… que puguin acostar-se a les pròpies; b) accés remot a l'experiència dels altres; c) possibilitat d'interacció entre els que estan compartint el coneixement; d) aprenentatge d'eines tecnològiques (web, base de dades, cercador...) sense ser-ne del tot conscient...?
He fet servir la tecnologia en els casos KITE per trobar-ne que els pogués aplicar i em fossin interessants. Tant en KITE com en el debat es mostra la possibilitat de compartir experiències i mostar-ne les pròpies.

8. Sobre la teva comunicació i participació voluntària a l'aula: estàs facilitant el seguiment del fòrum (tema, carpetes, fil, claretat en la comunicació, ajudes als altres, aportació de recuros, ajuda al coneixement…)?
Em comunico a l'aula quan marca el consultor i amb la meva parella presentem dubtes quan cal però és cert que podria participar-hi més en els aspectes generals i no obligatòris però estic fent 4 assignatures més a la UOC i no disposo de gaire temps. He penjat el cas al debat.

9. Sobre el blog: l'has enllaçat bé, t'està ajudant a reflectir el teu aprenentatge de manera eficaç? Has revisat les teves afirmacions a l'avaluació inicial, per ex. respostes breu, preguntes trampa?
He penjat el que es demanava però el poc temps del que disposo fa que no li tregui tot el rendiment que podria tenir.

10. Proposta d'ampliació voluntària: aplicació dels models d'històries per a potenciar l'aprenentatge significatiu: a)
Com dic, disposo del temps just per anar treient-me l'assignatura ja que em suposa força feina i no he participat en les propostes d'ampliació voluntària.

No hay comentarios:

Publicar un comentario